План засідань ШМО
Засідання I (серпень 2015 р.) Теоретична частина 1.Аналіз роботи МО вчителів природничо-математичного циклу за 2014-2015 н. р. (Тарасова І.О., голова МО вчителів природничо-математичного циклу) 2.Опрацювання нормативних документів: інструктивно-методичні рекомендації щодо викладання шкільних дисциплін у 2015-2016 н. р. 3.Критерії оцінювання навчальних досягнень учнів: опрацювання наказу МОН від 13.04.11 р.№329. 4.Програмне-методичне забезпечення навчально-виховного процесу.
Практична частина 1. Підведення підсумків щодо навчальних досягнень учнів з природничо-математичних дисциплін. Обговорення результатів ДПА-2015 з математики, фізики, біологіїї у 9 та 11 класах. 2. Програмне-методичне забезпечення навчально-виховного процесу.
3.Затвердження плану роботи МО вчителів природничо-математичного циклу. 4.Обговорення та погодження календарно-тематичних планів
Робота між засіданнями 1) Проведення шкільних олімпіад. 2) Підготовка учнів до районних олімпіад та до моніторингових досліджень з алгебри, біології, хімії, геометрії, фізики, географії Затвердження плану роботи щодо підготовки учнів до участі у І та II етапах Всеукраїнських олімпіад з базових дисциплін.(Онищенко С. В) 3) Відвідування уроків з математики (Заплюйчвічко А.В) 4) Опрацювання інструктивно-методичних матеріалів. Огляд методичної літератури та робочих зошитів: використання даної літератури на уроках за умови затвердження її МОН України .
Засідання II ( листопад 2015 р.)
Теоретична частина
1.Позитивна навчальна діяльність - важлива умова покращення якості освіти. Розвиток творчого потенціалу особистості вчителя шляхом впровадження новітніх педагогічних технологій. Круглий стіл: «Науково-дослідницька діяльність педагога як один з невід’ємних складових успішного розвитку школи». Самостійна робота як засіб розвитку мислення. Роль вчителя в організації самостійної роботи учнів. (Заплюсвічко А.В, вчитель математики). Практична частина 1. Відвідування уроків математики з метою спостереження за методами і формами проведення самостійної роботи (Лавданська Ю.В., вчитель математики ) 2.Ярмарок досвіду: - вчителі пропонують колегам форми організації самостійної роботи учнів; - використання проектних технологій при викладанні природничих дисциплін. 3. Моніторинг зрізів за підсумками І семестру
Різне: 1.Результати шкільних олімпіад з природничо-математичних дисциплін. 2.Результати шкільного конкурсу науково-дослідницьких робіт.
Робота між засіданнями. 1) Підготовка та проведення предметних тижнів. 2) Проведення моніторингових досліджень з алгебри, біології, хімії, геометрії, фізики, географії. 3) Відвідування відкритих уроків з фізики (Волков В.О.) та біології (Лашина Ю.В.) 4) Участь учителів-предметників у шкільному конкурсі «Мій кращий урок» 5) Самоосвітня робота вчителів. 6)Підготовка та проведення конкурсів «Кенгуру» (для7-9кл) та «Левеня».(Фільчакова О.В) Засідання III ( лютий 2016 р.)
Теоретична частина 1.Робота з обдарованими дітьми. Розвиток інтересу школярів до вивчення природничих наук. (Тарасова І.О, Лашина Ю.В., вчитель біології) 2.Психолого-педагогічні аспекти роботи з обдарованими дітьми. ( Онищенко С.В і практичний психолог) 3. Особливості роботи вчителів природничо-математичного циклу в II семестрі 2015-2016 н.р.
Практична частина 1.Аналіз відвіданих уроків біології та фізики. 2.Ярмарок досвіду: - предметні тижні; - використання проектних технологій в позакласній роботі. Різне: 1.Результати районних олімпіад з природничо-математичних дисциплін. (Заплюйсвічко А.В) 2.Результати районного конкурсу науково-дослідницьких робіт МАН (Лашина Ю.В) 3. Вивчення та обговорення фахових видань.
Робота між засіданнями
1)Відвідування відкритих уроків з інформатики. 2) Обмін досвідом щодо підготовки до ДПА, ЗНО-2016. 3) Самоосвітня робота вчителів. 4) Проведення предметних тижднів .
Засідання IV ( квітень 2016 р.)
Теоретична частина 1. Соціальний розвиток учня через формування компетентісно-орієнтованому підхіду формування особистості , здатної до самореалізації в умовах інформацій сучасного соціуму. (Тарасова І,О, ) 2. Проектування уроку в умовах особистісно-орієнтованого підходу до процесу навчання. Практична частина 1. Затвердження матеріалів для проведення ДПА у 9 класах. 2. Обмін досвідом щодо проведення консультацій до ДПА та ЗНО. 3. Проект аналізу роботи ШМО за навчальний рік 4. Підведення підсумків роботи МО в 2015-2016 н.р. Обговорення пріоритетних напрямків роботи МО в наступному навчальному році.
Різне: 1. Творчі звіти членів ШМО.
Робота між засіданнями 1) Організація та проведення консультацій до ДПА та ЗНО 2) Робота в районних та обласних наукових товариствах 3) Участь у роботі шкільних методичних об’єднань 4) Самоосвітня робота вчителів
|
План засідань ШМО
Засідання I (серпень 2014 р.) Теоретична частина 1.Аналіз роботи МО вчителів природничо-математичного циклу за 2014-2015 н. р. (Тарасова І.О., голова МО вчителів природничо-математичного циклу) 2.Опрацювання нормативних документів: інструктивно-методичні рекомендації щодо викладання шкільних дисциплін у 2014-2015 н. р. 3.Критерії оцінювання навчальних досягнень учнів: опрацювання наказу МОН від 13.04.11 р.№329. 4.Програмне-методичне забезпечення навчально-виховного процесу.
Практична частина 1.Вибори нового голови МО. 2.Затвердження науково-методичних проблем членів МО. 3.Затвердження плану роботи МО вчителів природничо-математичного циклу. 4.Обговорення та погодження календарно-тематичних планів
Робота між засіданнями 1) Проведення шкільних олімпіад. 2) Підготовка учнів до районних олімпіад та до моніторингових досліджень з алгебри, біології, хімії, геометрії, фізики, географії.(Онищенко С.В) 3) Відвідування відкритого уроку з математики (Заплюйчвічко А.В) 4) Підготовка до конкурсів « Колосок», «Геліантус», «Бобер», «Кенгуру».
Засідання II ( листопад 2014 р.)
Теоретична частина
1.Самостійна робота як засіб розвитку мислення. Роль вчителя в організації самостійної роботи учнів. (Заплюсвічко А.В, вчитель математики).
Практична частина
1. Відвідування уроків математики з метою спостереження за методами і формами проведення самостійної роботи (Лавданська Ю.В., вчитель математики )
2.Ярмарок досвіду: - вчителі пропонують колегам форми організації самостійної роботи учнів; - використання проектних технологій при викладанні природничих дисциплін.
Різне: 1.Результати шкільних олімпіад з природничо-математичних дисциплін. 2.Результати шкільного конкурсу науково-дослідницьких робіт.
Робота між засіданнями. 1) Підготовка та проведення предметних тижнів. 2) Проведення моніторингових досліджень з алгебри, біології, хімії, геометрії, фізики, географії. 3) Відвідування відкритих уроків з фізики (Волков В.О.) та біології (Лашина Ю.В.) 4) Участь учителів-предметників у шкільному конкурсі «Мій кращий урок» 5) Самоосвітня робота вчителів. 6) Підготовка та проведення конкурсів «Кенгуру»(для7-11 кл) та «Левеня».(Фільчакова О.В)
Засідання III ( лютий 2015 р.)
Теоретична частина 1.Робота з обдарованими дітьми. Розвиток інтересу школярів до вивчення природничих наук. (Тарасова І.О, Лашина Ю.В., вчитель біології) 2.Психолого-педагогічні аспекти роботи з обдарованими дітьми. ( Онищенко С.В і практичний психолог)
Практична частина 1.Аналіз відвіданих уроків біології та фізики. 2.Ярмарок досвіду: - предметні тижні; - використання проектних технологій в позакласній роботі. Різне: 1.Результати районних олімпіад з природничо-математичних дисциплін. (Заплюйсвічко А.В) 2.Результати районного конкурсу науково-дослідницьких робіт (Лашина Ю.В)
Робота між засіданнями
1)Відвідування відкритих уроків з інформатики. 2) Участь вчителів-предметників у шкільному конкурсі «Моє робоче місце» 3) Самоосвітня робота вчителів. 4) Проведення предметних днів під час Тижня наук.
Засідання IV ( квітень 2015 р.)
Теоретична частина 1. Соціальний розвиток учня через формування компетентісно-орієнтованому підхіду формування особистості , здатної до самореалізації в умовах інформацій сучасного соціуму. (Тарасова І,О, ) 2. Організаційно-методичне забезпечення закінчення навчального року та переходу на нові програми.
Практична частина 1. Затвердження матеріалів для проведення ДПА у 9 та 11 класах. 2. Обмін досвідом щодо проведення консультацій до ДПА та ЗНО. 3. Проект аналізу роботи ШМО за навчальний рік
Різне: 1. Творчі звіти членів ШМО.
Робота між засіданнями 1) Організація та проведення консультацій до ДПА та ЗНО 2) Робота в районних та обласних наукових товариствах 3) Участь у роботі шкільних методичних об’єднань 4) Самоосвітня робота вчителів
|