План засідань ШМО

Засідання I  (серпень 2015 р.)

Теоретична частина

1.Аналіз роботи МО вчителів природничо-математичного циклу за 2014-2015 н. р. (Тарасова І.О., голова МО вчителів природничо-математичного циклу) 

2.Опрацювання нормативних документів: інструктивно-методичні рекомендації щодо викладання шкільних дисциплін у 2015-2016 н. р.

3.Критерії оцінювання навчальних досягнень учнів: опрацювання наказу МОН від 13.04.11 р.№329.

4.Програмне-методичне забезпечення навчально-виховного процесу.

 

Практична частина

1. Підведення підсумків щодо навчальних досягнень учнів з природничо-математичних дисциплін. Обговорення результатів ДПА-2015 з математики, фізики, біологіїї у 9 та 11 класах.

 2. Програмне-методичне забезпечення навчально-виховного процесу.

 

3.Затвердження плану роботи МО вчителів природничо-математичного циклу.

4.Обговорення та погодження календарно-тематичних планів

 

Робота між засіданнями

1) Проведення шкільних олімпіад.

2) Підготовка учнів до районних олімпіад та до моніторингових досліджень з алгебри, біології, хімії, геометрії, фізики, географії Затвердження плану роботи щодо підготовки учнів до участі у І та II етапах Всеукраїнських олімпіад з базових дисциплін.(Онищенко С. В)

3) Відвідування уроків з математики (Заплюйчвічко А.В)

4) Опрацювання інструктивно-методичних матеріалів. Огляд методичної літератури та робочих зошитів: використання даної літератури на уроках за умови  затвердження її МОН України .

 

 

 

Засідання II  ( листопад 2015 р.)

 

Теоретична частина

 

1.Позитивна навчальна діяльність - важлива умова покращення якості освіти. Розвиток творчого потенціалу особистості вчителя шляхом впровадження новітніх педагогічних технологій. Круглий стіл: «Науково-дослідницька діяльність педагога як один з невід’ємних складових успішного розвитку школи».

Самостійна робота як засіб розвитку мислення. Роль вчителя в організації самостійної роботи учнів. (Заплюсвічко А.В, вчитель математики).

 Практична частина

 1. Відвідування уроків математики з метою спостереження за методами і формами  проведення самостійної роботи (Лавданська Ю.В., вчитель математики )

 2.Ярмарок досвіду:

 - вчителі пропонують колегам форми організації самостійної роботи учнів;

- використання проектних технологій при викладанні природничих дисциплін.

3. Моніторинг зрізів за підсумками І семестру

 

 Різне:

1.Результати шкільних олімпіад з природничо-математичних дисциплін.

2.Результати шкільного конкурсу науково-дослідницьких робіт. 

 

Робота між засіданнями.

1) Підготовка та проведення предметних тижнів.

2) Проведення  моніторингових досліджень з алгебри, біології, хімії, геометрії, фізики, географії.

3) Відвідування відкритих уроків з фізики (Волков В.О.) та біології (Лашина Ю.В.)

4) Участь учителів-предметників у шкільному конкурсі «Мій кращий урок»

5) Самоосвітня робота вчителів.

6)Підготовка та проведення конкурсів «Кенгуру» (для7-9кл) та «Левеня».(Фільчакова О.В)                                                                                              Засідання III  ( лютий 2016 р.)

 

Теоретична частина

1.Робота з обдарованими дітьми. Розвиток інтересу школярів до вивчення природничих наук. (Тарасова І.О Лашина Ю.В., вчитель біології)

2.Психолого-педагогічні аспекти роботи з обдарованими дітьми. ( Онищенко С.В і практичний психолог)

3. Особливості роботи вчителів природничо-математичного циклу в II семестрі 2015-2016 н.р.

 

Практична частина

1.Аналіз відвіданих уроків  біології  та фізики.

2.Ярмарок досвіду:

    - предметні  тижні;

    - використання проектних технологій в позакласній роботі.

Різне:

1.Результати районних олімпіад з природничо-математичних дисциплін. (Заплюйсвічко А.В)

2.Результати районного конкурсу науково-дослідницьких робіт МАН (Лашина Ю.В)

3. Вивчення та обговорення фахових видань.

 

Робота між засіданнями

 

1)Відвідування відкритих уроків з інформатики.

2) Обмін досвідом щодо підготовки до ДПА, ЗНО-2016.

3) Самоосвітня робота вчителів.

4) Проведення предметних тижднів .

 

 

 

 

 

                                                                                  Засідання IV  ( квітень 2016 р.)

 

Теоретична частина

1. Соціальний розвиток учня через формування компетентісно-орієнтованому підхіду  формування особистості , здатної до самореалізації в умовах інформацій сучасного соціуму. (Тарасова І,О, )

2. Проектування уроку в умовах особистісно-орієнтованого підходу до процесу навчання. 

Практична частина

1. Затвердження матеріалів для проведення ДПА у 9 класах.

2. Обмін досвідом щодо проведення консультацій до ДПА та ЗНО.

3. Проект аналізу роботи ШМО за навчальний рік

4. Підведення підсумків роботи МО в 2015-2016 н.р. Обговорення пріоритетних напрямків роботи МО в наступному навчальному році.

 

 

Різне:

1. Творчі звіти членів ШМО.

  

Робота між засіданнями

1) Організація  та проведення консультацій до ДПА та ЗНО

2) Робота  в районних та обласних  наукових товариствах

3) Участь у роботі шкільних методичних об’єднань

4) Самоосвітня робота вчителів

 

 

                                                План засідань ШМО

Засідання I  (серпень 2014 р.)

Теоретична частина

1.Аналіз роботи МО вчителів природничо-математичного циклу за 2014-2015 н. р. (Тарасова І.О., голова МО вчителів природничо-математичного циклу) 

2.Опрацювання нормативних документів: інструктивно-методичні рекомендації щодо викладання шкільних дисциплін у 2014-2015 н. р.

3.Критерії оцінювання навчальних досягнень учнів: опрацювання наказу МОН від 13.04.11 р.№329.

4.Програмне-методичне забезпечення навчально-виховного процесу.

 

Практична частина

1.Вибори нового голови МО.

2.Затвердження науково-методичних проблем членів МО.

3.Затвердження плану роботи МО вчителів природничо-математичного циклу.

4.Обговорення та погодження календарно-тематичних планів

 

Робота між засіданнями

1) Проведення шкільних олімпіад.

2) Підготовка учнів до районних олімпіад та до моніторингових досліджень з алгебри, біології, хімії, геометрії, фізики, географії.(Онищенко С.В)

3) Відвідування відкритого уроку з математики (Заплюйчвічко А.В)

4) Підготовка до конкурсів « Колосок», «Геліантус», «Бобер», «Кенгуру».

 


Засідання II  ( листопад 2014 р.)

 

Теоретична частина

 

1.Самостійна робота як засіб розвитку мислення. Роль вчителя в організації самостійної роботи учнів. (Заплюсвічко А.В, вчитель математики).

 

Практична частина

 

1. Відвідування уроків математики з метою спостереження за методами і формами  проведення самостійної роботи (Лавданська Ю.В., вчитель математики )

 

2.Ярмарок досвіду:

 - вчителі пропонують колегам форми організації самостійної роботи учнів;

- використання проектних технологій при викладанні природничих дисциплін.

 

 Різне:

1.Результати шкільних олімпіад з природничо-математичних дисциплін.

2.Результати шкільного конкурсу науково-дослідницьких робіт. 

 

Робота між засіданнями.

1) Підготовка та проведення предметних тижнів.

2) Проведення  моніторингових досліджень з алгебри, біології, хімії, геометрії, фізики, географії.

3) Відвідування відкритих уроків з фізики (Волков В.О.) та біології (Лашина Ю.В.)

4) Участь учителів-предметників у шкільному конкурсі «Мій кращий урок»

5) Самоосвітня робота вчителів.

6) Підготовка та проведення конкурсів «Кенгуру»(для7-11 кл) та «Левеня».(Фільчакова О.В)

 


Засідання III  ( лютий 2015 р.)

 

Теоретична частина

1.Робота з обдарованими дітьми. Розвиток інтересу школярів до вивчення природничих наук. (Тарасова І.О Лашина Ю.В., вчитель біології)

2.Психолого-педагогічні аспекти роботи з обдарованими дітьми. ( Онищенко С.В і практичний психолог)

 

Практична частина

1.Аналіз відвіданих уроків  біології  та фізики.

2.Ярмарок досвіду:

    - предметні  тижні;

    - використання проектних технологій в позакласній роботі.

Різне:

1.Результати районних олімпіад з природничо-математичних дисциплін. (Заплюйсвічко А.В)

2.Результати районного конкурсу науково-дослідницьких робіт (Лашина Ю.В)

 

Робота між засіданнями

 

1)Відвідування відкритих уроків з інформатики.

2) Участь вчителів-предметників у шкільному конкурсі «Моє робоче місце»

3) Самоосвітня робота вчителів.

4) Проведення предметних днів під час Тижня наук.

 

 


Засідання IV  ( квітень 2015 р.)

 

Теоретична частина

1. Соціальний розвиток учня через формування компетентісно-орієнтованому підхіду  формування особистості , здатної до самореалізації в умовах інформацій сучасного соціуму. (Тарасова І,О, )

2.  Організаційно-методичне забезпечення закінчення навчального року та переходу на нові програми.

 

Практична частина

1.    Затвердження матеріалів для проведення ДПА у 9 та 11 класах.

2.    Обмін досвідом щодо проведення консультацій до ДПА та ЗНО.

3.    Проект аналізу роботи ШМО за навчальний рік

 

Різне:

1.    Творчі звіти членів ШМО.

  

Робота між засіданнями

1) Організація  та проведення консультацій до ДПА та ЗНО

2) Робота  в районних та обласних  наукових товариствах

3) Участь у роботі шкільних методичних об’єднань

4) Самоосвітня робота вчителів